torsdag 1. oktober 2009

NY linse !!

I dag har Martin og jeg hvert på postkontoret og hentet en pakke han har ventet veldi på noen dager nå.. Martin har kjøpt seg ny linse til fotokameraet sitt :) (gratulerer gutten min). den var veldi fin.. og den skal vistnok være kjempe bra.

Så da måtte vi så klart ut og teste den litt, vi endte opp med og tusle ned i parken og ta noen bilder der nede.. Martin med sitt kamra og jeg med mitt hehe..mitt kamera er et lite gammelt ett så følte meg litt småflau når vi sto der og tok bilder. For med den nye linsa ser kameraet til Martin brått mye proffere ut .. :) .

her er noen av bildene jeg har tatt med mitt kamera i dag :










3 kommentarer:

sirBull sa...

Er de bildene tatt med Martin eller ditt sitt kamera? :) Hvor kan vi se martin sine?

Annette sa...

dem er tatt med mitt kamera:). takk for at du ikke var sikker på hvem kamera det var ;) hehe..
dem kommer nok på bloggen hans om ikke lenge:)

Marianne sa...

koselig med bloggkommentar fra deg;) og veldig fine høstbilder du har tatt. man trenger heldigivs ikke fancy linse for å ta gode bilder, så stå på videre med ditt egne kamera!! ellers er det store muligheter for at vi sees om noen dager:) vi prekæs!