søndag 20. desember 2009

Hjemme i Fredrikstad i julen





Da er det jul igjen og jeg har kommet hjem for å være samme familie , venner og min Kjære :)
Selv om det er deilig å bo for seg selv, merker jeg det er deilig og være hjemme hos pappa en liten tur og bli litt " bortskjemt" .

Jeg har også klart å handle ferdig alle julegavene jeg skulle kjøpe:) og det var ikke lett å finne ut av hva jeg skulle kjøpe..! men nå er
det unnagjort og da blir det mere tid til å bare nyte denne fantastiske høytiden:)


Juletreet er ferdig pyntet

En kjempestor julenisse utenfor ett hus i Fredrikstad.


ØNSKER ALLE EN RIKTIG GOD JUL.

1 kommentar:

Martin sa...

Så fint juletreet har blitt jenta mi. Du og dere er flinke. Nå er det nok julestemning hos dere. Artig med den store nissen. Hehe.

GOD JUL til deg også. Gleder meg til å se deg snart igjen.

Elsker deg jeg. Kyss