fredag 11. februar 2011

Hest !!:)

Jeg er jo som de fleste av dere som kjenner meg litt over middels interessert i hester . Dette har vel mer eller mindre hvert min hobby meste av mitt liv, men dem siste årene har jeg ikke hatt mulighet til å kunne drive med hest :(... trodde ikke jeg kom til å kunne drive med hest på samme måte som før igjen. Men nå har det skjedd noe super bra !! jeg skal få meg hest !! først på prøve i noen måneder for å se hvordan det går, og så får jeg ta en endelig beslutting etter denne prøveperioden er over. 
Hesten jeg skal ha heter Pantus og er en blanding av holsteiner og hannoveraner :) 


GLEDER MEG !! 

5 kommentarer:

Martin sa...

Fin hest. Den så stor ut. Du er flink med hest du. Tror du skal bli god venn med Pantus. Gelder meg. Får se om du greier å overtale meg på den hesteryggen. Hehe. Love you. Kyss

Annemariebull sa...

for en utrolig flott hest! Nice! Håper prøveperioden blir en sukess!:)

sirBull sa...

Kult! Kunne tenke meg å prøve å ri en gang. Testa Caroline sin gamle hest, men den klarte jo så vidt å gå fra før av ;)

ida:) sa...

Åh, så koselig med hest!
Hest er kjempegøy, fine og snille dyr - og mannfolka er livredd de:P
En hobby man ofte får ha i fred ;)

marie j sa...

så koselig annette :-) du er heldig! kjempe pen hest.

savner tiden vi var på lia jeg!!