søndag 3. oktober 2010

høst og høstvær

Da tror jeg at man kan si at nå har høsten kommet for fullt , med trær som mister bladene , regn og kaldere vær.. kjenner på følelsen av og savne sommeren og å kunne kjenne den varme solen på kroppen og å slippe å kle på seg jakker og gummistøvler for å gå ut.
Men jeg er jo egentlig glad i høsten også, det er en fin tid til å kunne sitte inne foran peisen pakket inn i ett teppe og slappe av :)
Her i Lillehammer går livet som vanlig egentlig, Martin er på skolen og jeg håper å snart kunne begynne å jobbe igjen.. Ellers består tiden av trening, møter og en sjelden gang når det blir tid litt kjæreste tid sammen. <3.

Idag har vi blitt bedt på middag hos et venne par av oss Shogofa og Joachim, det gleder jeg meg til :D

Jeg planlegger også bursdagen min og bryllupet vårt så da blir det jo mye planlegging også, men det er bare kjempegøy:) deilig å kjemme noen ting begynner å falle litt på plass <3

Ingen kommentarer: