søndag 24. oktober 2010

hyggelig helg

Denne helgen har jeg hvert å besøkt ei hyggelig dame og hennes tre hester i Gjøvik både fredag og lørdag .
Var hyggelig og treffe henne og hestene hennes igjen, jeg fikk til og med ridd begge dagene og det kan ikke beskrives med ord hvor fantastisk gøy det var å sitte på en hest igjen, savner virkelig å kunne være i stallen hver dag og være på turer og i nærheten av dyr.
Jeg har spesielt " falt " helt for en utrolig søt men stor hest som heter Pantus, en blanding av Holsteiner og Hannoveraner.  ( på bildet med meg under )
Men denne gangen red jeg på en av dem andre hestene hennes, er en varmblods som heter Jean Linne og som også er en vakker og god hest med egne meninger og man merker når han vil ha viljen sin og det er  så ofte som mulig :)



2 kommentarer:

Martin sa...

Jenta mi. Du er så flink og modig som tør å gå innenfor og stå ved og være med tre store hester. Fine bilder. Fint du kosa deg. Love you..

Annette sa...

søt du kjære, dem er så snille så det er ikke så skummelt egentlig, bare veldig koselig :) elsker deg å <3