mandag 15. juni 2009

EN LITEN TUR PÅ HYTTA

Dagen i dag begynte med en liten tur opp til skolen for å høre om vi hadde kommet opp i noen flere fag til muntlig eksamen , noe vi heldigvis ikke hadde :) så da er det sommerferie!!!

Seinere dro pappa, onkel og jeg ut på hytta på Kråkrøy for å ordne noe med tv og bære ut noe jord som skal brukes på noen busker vi har der ute, pluss at jeg ville filme litt.

Mens pappa og onkel fikset litt på tven fant jeg ut at jeg ville titte litt rundt på ett av rommene som bare blir brukt som oppbevaring av diverse saker.. og der lengst inne i ett av skapene fant jeg en gammel salmebok. den må være ganske gammel, for den er skrevet på gammelnorsk, og så ut som den har sett bedre dager. Jeg synes det hadde hvert spennende og finne ut når denne boken var fra, men det viste seg og ikke være så lett for den mangler 98 av de første pluss noen av de siste.. :(.. men jeg skal spørre litt rundt og kansje jeg er så heldig og finner ut av det etterhvert:)


bildet er desverre litt dårlig fordi det er tatt med kameraet på min mobil:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Annette! Så moro at du har fått deg blogg! Artig å lese vettu! Håper vi treffes iløpet av sommeren!
Kos deg og hils Martin Andreas!!
Ragnhild Sofie