lørdag 13. juni 2009

SOMMER !!

I dag når jeg våknet og tittet ut av vintuet ble jeg veldig glad! det er jo faktisk sol ute igjen. Begynte nesten og tro at alt fin været var "brukt opp" for sommeren jeg, sånn som været har hvert den siste uken.
Nå føler jeg at det er sommer: det er sol , jeg er nesten ferdig på skolen, det er varmt ute, sommerjobben er i boks og alt er for det meste supert for tiden.

nå er det bare og se fremmover til sommermånedene med et smil og tenke på alle de morsome tingene jeg skal gjøre i sommer, både aleine, sammens med gode venner og sammens med Martin.

Da benytter jeg samtidig anledningen til og ønske alle en
GOD SOMMER !!!.


3 kommentarer:

Martin sa...

God sommer til deg også. Alltid godt å se sommersola skinne. Veldig gla i deg :)

Mari sjøglimt sa...

Go såmer :D klemzz fra mri og ptr <3<3 xoxo

Marianne sa...

grattis med blogg - så moro:) vi prekæs i sommer. smil fra marianne:)