mandag 21. september 2009

Gjøvik Marken

Merker jeg skriver litt mye i perioder og så blir det perioder med litt mindre skriving igjenn hee, men det blir jo i allefall litt oppdateringer og det er vell bra;).

Denne helgen har jeg hvert og besøkt mine venner i Gjøvik en tur. på Lørdag var Ida og jeg på cc (kjøpesenteret i Gjøvik) og shoppet litt.. eller ble ikke så ille mye shopping på meg egentli.. for jeg shoppet på fredag også, men Ida fikk kjøpt seg noen kjempe fine støvletter og litt forskjellig og jeg kjøpte litt sminke..
Når jeg tenker over det så er det jo ikke så mange av dere som veit hvem Ida er, men Ida er da ei barndomsveninne av meg. Vi har vokst opp som naboer og tilbrakt flere kvelder med og
sende lys signaler inn i vinduene til hverandre med lommelykt hehe kjempe gøy. Ida bor nå sammens med sin forlovede i Gjøvik, noe jeg er glad for, or selv om vi ikke er naboer så bor vi i allefall ikke langt fra hverandre.

På lørdagskvelden var jeg på Gjøvik marken et tivoli som er i Gjøvik en gang i året. der var det masse karuseller, boder osv. da vi kom dit på Lørdags kvelden fikk vi en positiv overaskelse, Erik og Kriss hadde nemelig en konsert der :) ellers ble det mye godteri og karuseller på meg den kvelden.. jeg vant foresten også en kjempe basketball..hehe veit ikke hva jeg skal med den egentli da..

Da jeg kom hjem på søndag inviterte Martin meg med på kino på filmen: jenta som lekte ned ilden. det var en bra film.. men litt mye vold og sånn for min smak.. men er lissom en film man føler man må se neste film av uansett.. Men det var veldig hyggelig og være ute samme Martin igenn.. for selv om man bor i samme kollektiv, er det urtolig rart hvor lite "kjæreste ting " man får tid til ..:) ELSKER DEG GUTTEN MIN .



Ingen kommentarer: