tirsdag 8. september 2009

KRIK Lillehammer

KRIK Lillehammer har startet opp igjenn og i går var det fotball som sto på planen. Selv om det blåste en god del og småregnet litt var vi likevell åtte stk som var og sparket.
Var veldig morsomt og gøy, selv om jeg var eneste jente og jeg er vel ikke akoratt super god i å sparke fotball heller hehe, jeg var nære mål en gang tror jeg det var.. målet var helt åpent og jeg hadde en kjempe sjangse.. men jeg klarte så klart og bomme totalt på ballen.. men laget jeg spilte på vant likevell... Men det viktigste er jo ikke å vinne , men og delta ( må inrømme at er jo gøyest og vinne da;) .. )

Så nå gleder jeg meg veldig til neste gang det er KRIK . som er om to uker.
Bare og komme å være med.

for mer info kan du stikke inn og se på facebook.com og søke på gruppen : KRIK Lillehammer.
Ellers henger det også plakater rundt omkring i Lillehammer.. blandt annet på HIL.

håper vi sees :)

1 kommentar:

Martin sa...

Koste meg masse selv på KRIK. Og målet du nesten fikk inn, banen hadde masse huller i seg. Så folkens, bli med på KRIK. Og Annette. Elsker deg! :)