onsdag 4. november 2009

En liten oppdatering

Hei igjenn alle sammen, her kommer jeg med en liten oppdatering siden jeg ikke har hatt tid til å skrive så masse de siste dagene!

På mandagen var bursdagen min :) (hurra for meg). startet dagen med å jobbe fra 07.30 seinere på dagen var det innebandy med krik og så hadde Martin , Brynjar , Nina og jeg en koselig taco middag, med kake som Martin jeg jeg bakte på søndag til desert :) kjempe hyggelig bursdag synes jeg.

Har også hvert så heldig og få en bursdagsgave av min kjære. jeg fikk ett fotokamera! et kjempe fint et . (tusen takk Martin gutten min!)






Tusen takk for alle bursdags hilsner på telefonen, facebook, mail osv. er så hyggelig og bli husket på!! <3.

Tirsdag og i dag har jeg bare jobbet og slappet av.. i mogen skal jeg ta svineinfluensa vaksine på jobben :S før jeg tar turen hjem til Fredrikstad der jeg skal feire bursdagen min sammens med Andrè broren min i helgen.


.

Ingen kommentarer: