mandag 9. november 2009

helg

Denne helgen har jeg hvert hjemme i Fredrikstad en tur, var hyggelig og være litt samme familien igjen. På lørdagen hadde Andrè og jeg bursdag sammen. og på søndag rakk vi en tur innom farfar og farmor før Martin og jeg tok turen oppover til Lillehammer igjenn..

På søndag var Martin og jeg å besøkte min veninne Veronica og hennes hest Sølver på Strand går :) vi var så heldige å få ri litt også .. til og med Martin red en tur for første gang. ( flink var han også).

her er noen bilder fra helgen :

hyggelig familie/bursdags middag hjemme hos pappa på torsdag

kjempefin kake som Christine hadde laget til Andrè og meg

litt singstar hjemme hos tante og onkel


Martin og Sølver

Martin red hele veien tilbake fra volta (treningsbanen) og tilbake til gården uten hjelp:)

Veronica og Sølver

Meg og Sølver

Ingen kommentarer: