onsdag 24. februar 2010

ny hobby :)

hei igjen :) sien sist jeg skrev her har det egentlig ikke skjedd mye utenom det vanlige, jeg har hvert en dag til borte på høyskolen å sett på produskjonen av UKA-TV, til og med hjulpet til med forskjellige småting.

Men den egentlige grunnen til at jeg skriver her nå er jo som jeg skrev i overskriften at jeg nå har funnet meg en liten hobby:) så da har jeg noe å bedrive tiden med når min kjære har lange dager på skolen osv.
Jeg har begynt å tegne litt, er ikke akkurat superflink ennå, men det er i allefall noe jeg synes er gøy og drive med og det er jo det viktigste med hobbyer. hittil har jeg egentlig bare tegnet to tegninger, men det er jo en begynnelse det å :P.
Tenkte jeg skulle dele den ene av mine tegninger med dere, så under her er det ene bildet jeg tegnet på tirsdag mens Martin var på skolen.
( kansje du også ser hvem som var min inspirasjon til denne tegningen? ) :) .




3 kommentarer:

Marianne sa...

ska sei!! utrolig bra tegning du har tegna:) der har du jammen et talent å spille(tegne) videre på. jeg gjetter det er brynjar, hehe. neida, det er vel brått min bror bjørnen det der!?

Annette sa...

takk! hehe ja er nok din bror bjørnen det ja.. eller Martin som jeg også pleier å kalle han;) hehe.
så fint at flere enn meg klarer å se det:)

Annemariebull sa...

det der er jo superbra! Bare å forsette :)