onsdag 3. mars 2010

NY jobb


Idag har jeg begynt i min nye jobb på skatt øst her i Lillehammer. Dette virker som en veldig interessant jobb hvor jeg kan lære masse nytt og jeg gleder meg veldig til å se hvordan jeg takler nye arbeidsoppgaver.
Jeg har ikke sluttet på sykehjemmet men siden det nå ikke er mye ekstra jobbing å sånnså ville jeg ha en jobb til så jeg kan ha litt mere å gjøre.
På den nye jobben har jeg til og med fått mitt eget fine kontor, noe jeg synes er litt stas siden jeg aldri har hatt noe eget kontor før :)
Tror dette kommer til å bli en utfordrende men spennende jobb siden jeg ikke har noe erfaring fra denne type jobb før.

3 kommentarer:

Martin sa...

Gratulerer med jobb jenta mi. Jobben tipper jeg er spennende. Lykke til. Love you :)

Marianne sa...

gratulerer med ny jobb annette:) ikke verst å få eget kontor og greier... hva er det arbeidet går ut på der da? lykke til i hvertfall;) ha ei fortsatt god helg!

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....