mandag 22. mars 2010

bitte liten oppdatering

Ser det er en stund siden jeg har skrevet noe her. så tenkte å gi dere en liten oppdatering på hvordan ting er med meg og oss her oppe i Lillehammer.
her går ting egentlig veldig i et og vi har masse og gjøre både Martin og jeg. Jeg jobber masse på den nye jobben, og Martin har mye å gjøre med lange dager på skolen. Men vi har heldigvis også klart å få litt tid til å gjøre ting sammen bare vi to også. noe jeg tror er veldig viktig. hva vi har funnet på kan du jo gå inn å lese om på bloggen til min Martin for han har allerede hvert så flink å skrevet om hva vi har drevet med å lagt ut bilder å greier, så da er det jo lite vits i å skrive det her også :)

Her i Lillehammer har det så vidt begynt å bli litt vår også! deilig når man kan begynne å se at vinteren endelig begynner å forsvinne.. nå må dere ikke missforstå meg, jeg liker vinter og er glad i snø.. men føler kanskje det er nok vinter nå.. nå er jeg litt lei hehe...

Ellers er det jo bare noen få dager igjen til påskeferie noe jeg gleder meg masse til . da skal jeg ta turen hjem til østfold. og håper å få tid samme pappa og familien og å få dratt på besøk til Østby i Rakkestad.
blir deilig med litt ferie.

1 kommentar:

Martin sa...

Så hyggelig å høre. Fint å lese din oppdatering. Kyss fra meg :)