torsdag 13. august 2009

LILLEHAMMER !!

I dag her jeg og Martin endelig kommet oss opp til Lillehammer. vi skal nemmelig bo i kollektiv sammens med to til. det tror jeg blir supert,gleder meg veldig masse. vi var også innom IKEA en liten tur på veien opp. Jeg har aldri hvert der før så det var vel egentlig litt på tide hehe. synes butikken var helt grei...stor og litt rotete med masse masse mennesker overalt.. men de har jo alt mulig der og det er jo fint:).

Til mandagen skal jeg på jobbintervju så bare og ønske meg lykke til ;) ..

Denne helgen skal min kjære jobbe så da blir jeg helt aleine her oppe ..det gruer jeg meg litt til.. men skal nokk sikkert gå bra det også, selv om jeg ikke liker å være helt aleine her oppe rett etter jeg har flyttet hit siden jeg ikke er så kjendt med stedet ennå og har ikke hvert aleine her før hehe.

Ingen kommentarer: