mandag 31. august 2009

Rolige dager ...

Disse dagene har egentlig hvert ganske rolige... ikke kjempe mye og gjøre.. kjenner jeg savner familie og venner hjemme i Fredrikstad nå.
Men til helgen blir det en liten tur hjem :) så det gleder jeg meg til!:D


I går hadde vi en liten film kveld , Martin , Brynjar ,Nina og jeg så på en utrolig fin film... hyggelig og gjøre noe sammen alle sammen synes jeg.. Men filmen varte mye lenger enn jeg hadde trodd så må inrømme at jeg var ganske trøtt og muligens ikke fikk med meg alle detaljer på slutten.


Martin og jeg var også ute og gikk en liten tur i går. siden han hadde jobbet med et skoleprosjekt og jeg hadde hvert inne hele dagen, så da bestemte vi oss for at det var på tide med litt frisk luft. gikk ikke langt egentlig. men uansett var det utrolig godt med litt natur.




Martin


En fin dam i parken som ligger rett borte i gaten.

Synes denne var så nydelig. men er det noen som kan fortelle meg hva slags and dette er? synes den er så vakker. Men synes litt synd på den også..for det var ingen flere av dens slag i dammen.




En paveljong i kvelds solen... ( var i allefall det jeg hadde tenkt det skulle være..) men en kombinsajon av dårlig kamra og at solen forsvant litt bak en sky gjorde at det ble bare en paveljong i halvmørket istede.. :)

Ingen kommentarer: