mandag 24. august 2009

UKE 1



Da her jeg hvert her i Lillehammer en stund og begynner og føle meg mere hjemme her oppe :). Første uken har hvert fin.. Har ordnet ferdi på rommet mitt osv.

Må bare si at bedre kollektiv en dette tror jeg er vanskelig og slå, vi kommer alle så bra overens og alle er flinke til og rydde opp etter seg ( noe jeg var litt små beskymret for ) før jeg flyttet hit.
Martin er så snill og go mot meg.. han har innvitert meg med på alt han har drevet med av aktiviteter på ettermiddagene denne uken.. noe jeg setter pris på siden jeg ikke kjenner noen her oppe ennå :)

Vi har blandt annet hvert på konsert på HIL. det var sånn helt passe bra .. men var gøy og komme seg ut litt..

Ellers har både jeg og Martin hvert litt småsyke ( forkjørelse og litt feber) også denne uken.. men vi er mye bedre igjenn nå da..

Ingen kommentarer: