torsdag 2. juli 2009

DET DEILIGE VÆRET FORTSETTER :D



i dag har det igjenn hvært supert vær her i fredrikstad, så jeg og Martin bestemt oss for å ta en tur ut og bade. Idag gikk turen først til solviken der vi badet både i havet og i solen, vi traff også på mamma og Kai så det var hyggelig.



Etter ca to timer bestemte vi oss for at vi var litt lei av og bare ligge å "steke" i solen og i folke mylderet så da tok vi en liten tur innom engelsviken og kjøpte fiskekaker og deretter en tur å tittet på Elingård. på veien hjem dro vi innom stordammen i veumskogen og badet litt der også.



Så denne dagen har hvert kjempe morsom og hyggelig.Og jeg må bare si : elsker deg sååå mye gutten min . du er super




litt snorkling på land er jo altid lurt før man begir seg ut i det store havet hehe :)

neinei.. Martin soler seg ikke hvis du trodde det.. han ligger jo bare i solen for å få nok D - vitamener så klart..soling er jo for jenter... ( ikke sant Martin?)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hehe.... martin er samma gutten det... en bra gutt du har fått ta vare på han og gjør han kjempe lykkeig, det fortjener denne... soling er soling.. martin soler seg..

Annette sa...

ja han er den beste:) ikke noe jeg heller vil en å gjøre Martin lykkelig og å ta vare på han. :)

Martin sa...

Artig sitater du har om meg jenta mi. Hehe. Jeg ska teste ut dykkermaska under vann også. Det har vært noen fantastiske dager sammen med deg:)Kysss..

Ps: Du anonym, hvem er du?

Anonym sa...

kan du gjette martin... 3 forsøk... noen hint.

fra råde.

bra det annette=)

Anonym sa...

hehe det er nok ann kristin=)