lørdag 25. juli 2009

KJÆRE BLOGG ;)

Disse dagene har jeg brukt på og være sammens med min kjære Martin.. vi har handlet dress , fant en kjempe fin dress som ikke var superdyr heller, så det var bra:) .


Også har jeg faktisk kjørt litt traktor ... det var kjempe morsomt hehe . Martin var så flink kjørelærer og lærte meg hvordan man skall kjøre den. Det var en ganske stor traktor, så må inrømme at jeg var litt småredd i førsten, men det gikk faktisk bra og følte jeg greide meg helt greit på slutten ... :D..


Vi har også hvert flinke og klippet gresset.. noe som i seg selv ikke er så ille gøy.. men som må gjøres iblandt.. Martin kjørte en sånn gressklipper man kan sitte på og jeg hadde en sånn vanlig en man går bak.. men vi ble da ferdig etterhvert :)


I går kveld var vi på en liten fest hos ei kjempegod venninne av meg, det var veldig hyggelig og treffe henne igjenn. vi sees desverre ikke så ofte som før lenger så var glad da hun inviterte Martin og meg en tur. Hun har fått seg en vakker liten pusekatt som heter Sissi .. som er det samme navnet som en fugl jeg hadde men som desverre døde..




Ønsker alle en fin dag, og at dere har en fin sommer der dere er!!

Ingen kommentarer: