mandag 6. juli 2009

SCOOTER TUR TIL RAKKESTAD

På søndag kjørte jeg en tur til og besøkte Martin :) og med min flaks regnet det jo såklart akkorat da jeg kjørte så jeg endte opp med og bli gjennomvåt hehe.. men litt vann skader ikke så det gikk jo likevell bra..
Siden det denne dagen var litt regn så var vi for det meste inne og spilte litt brettspill. blandt annet spilte vi ett spill som heter tippeligaspillet, har aldri spilt dette spillet før men det var et morsomt spill...

Var veldig hyggelig og være samme Martin igjenn.. Jer er sååå glad i han og han er verdens beste kjæreste<3.

Imorgen drar Martin på jobb og blir borte frem til søndagen.. Ønsker deg en fin uke på jobb gutten min. stå på!! flink du..




Gutten min ute på en bitteliten tur <3

En av de to vakkre pusene til fam. Østby. denne here Fabian:)veldig kosete katter.

2 kommentarer:

Martin sa...

Det var en koselig tur. Flott å spille når regner ute. Hehe.

Erik sa...

Har dere spillereglene? :)