søndag 19. juli 2009

HELG !!

På fredag dro jeg til Rakkestad. Jeg og Martin gikk en tur til linnekleppen kjempefin tur var det..men jeg må ærlig innrømme at gåturen opp der var lenger enn jeg trodd, eller det vil si at jeg viste jo at det ver 3,5 km opp tit.. men det føltes en god del lenger:) . På veien opp var det fin natur og innimellom små oppslagstavler med fakta om ting man så rundt om i naturen der man gikk.

På lørdag var Martin og jeg en liten tur hjemme hos meg i fredrikstad og hentet noen småting, og på kvelden bakte vi skoleboller.. (eller sommerboller som vi kaller dem;)..). Ellers ble denne lørdagen stille og rolig.

Idag har det heller ikke skjedd stort .. har slappet av , spilt litt spill og så kjørt hjem..


3 kommentarer:

Martin sa...

Herlig tur jenta mi. Avslappende og fin. Blir alltid det når jeg går sammen med verdens beste jente:)

Anonym sa...

hvor er linneklippen henn?

Annette sa...

Linnekleppen er på grensa mellom Marker kommune og Rakkestad kommune :)