tirsdag 14. juli 2009

Rolige dager

De siste dagene har det ikke skjedd så mye spennende.. har endelig funnet ut hvilken kjorle jeg skal ha på meg i bryllupet til Anne og Torgeir !!:) (veldig hyggelig av dere og invitere meg :), ).

ellers har jeg blitt sykemeldt fra jobben min :(... så nå blir det ikke noe jobb på 10 dager...æsj... så det synes jeg er utrolig dumt og er egentlig ganske deppa for det...

Igår var jeg så heldig og få besøk av verdens beste... GUTTEN MIN!!! jeg ble så glad da han kom en tur.. ingen får meg i bedre humør en Martin.. uansett hva jeg er lei meg for, eller om det er noe jeg er i dårlig humør for så er han alltid der for meg og gjør ting mye bedre.. <3..
Takk for besøket Martin var så hyggelig og treffe deg igjenn <3 ELSKER DEG JEG<3


2 kommentarer:

Martin sa...

Jenta mi, tusen takk for fine ord! Jeg har det alltid trivelig sammen med deg. Kysskyss :)

sirBull sa...

Selvfølgleig skal dere komme! ;) Bare hyggelig det!